88708356-7 رایان پویش
موضوعات خبری
جستجوی سریع
کلمه کلیدی :
مرتب سازی :
نحوه نمایش :

چه کسانی بیشترین درآمد را دارند؟ (فصل دو)



5) شما یک کلاس حرفه ای در جهان هستید:

خود را یک "دکتر فروش" فرض کنید. هر چقدر وقت بیشتری را صرف پرسیدن سوالات منطقی، هوشمنداته و هدافدار از بیمار بکنید، او بشتر احساس میکند که به یک فرد حرفه ای نزدیک است. مقاومت اولیه او در برابر خرید و بدبینی او فروکش میکند و اعتماد او به شما زیاد میشود.

6) با حرکات بدن حرف بزنید:

55 درصد از پیامی که در حین فروش منتقل میشود از طریق حرکات بدن است، 38 درصد از لحن کلام و فقط 7 درصد از طریق کلمات کلمات منتقل میشود. موقع راه رفتن تصور کنید سر شما را با طناب بسته اند و بدن شما معلق است. بدن خود را صاف نگه دارید. باید نفس های عمیق بکشید و سینه را جلو بدهید و ستون فقراتتان را صاف نگه دارید و روبرو را نگاه کنید. با اطمینان و قدرت گام بردارید. پایتان را روی زمین نکشید. تند راه بروید انگار جاهای زیادی باید بروید و با افراد زیادی ملاقات کنید.


7)محکم و به گرمی دست بدهید:

وقتی با افراد ملاقات میکنید با او به گرمی و محکم دست بدهید. این تماس بدنی اولیه میتواند سبب موفقیت یا شکست در فروش باشد. وقتی فردی با شما دست میدهد شخصیت شما را ارزیابی میکند. وقتی محکم با او دست میدهید، دیگران این مسئله را ناشی از شخصیت خوب شما و حتی بالاتر نشانه ای محصول یا خدمات خوب شما میدانند.


8) کاری بکنید مشتری راحت بنشیند:

اگر مشتری جلو شما دست به سینه بنشیند معمولا علامت خوبی نیست. گاهی این مورد به خاطر سرد بودن دفتر است، اما در بیشتر موارد این حالت علامت علاقه نداشتن مشتری به محور صحبتها است. وقتی کسی دست به سینه مینشیند به این معنی است که فکر او هم بسته است. وقتی شخصی دستهایش را باز میکند راه مغزش را هم باز کرده است. برای اینکه مشتری راحت بنشیند و دست به سینه نباشد از او چند سوال بپرسید، اگر دستهایش را باز نکرد چیزی به او بدهید. مثلا یک بروشور و یا لیستی از قیمتهای محصولاتتان را به او بدهید.


9) پاداش برخورد خوب با افراد:

شاید بهترین پاداشد که از برخورد خوب با مردم نصیب ما میشود این باشد: هر کاری که برای بالا بردن شخصیت افراد انجام بدهید، به همان میزان شخصیت شما بالا میرود. وقتی با دیگران محترمانه برخورد میکنید در عین حال خوتان را بیشتر دوست داشته و به خود بیشتر نیز احترام میگذارید. در فروش هر چقدر در مورد این تاثیرات مهم روی مشتریان بیشتر تمرین کنید خوش بینانه تر، با توان و اعتماد به نفس بیشتر کار میکنید و در نهایت فروش شما بهتر میشود.
نمايش : 5101 تاریخ انتشار : 1392/11/02 امتیاز :
5.0
8 رای
نظرات توسط کاربران نگاشته شده است و مسئولیت آن بعهده نویسنده مطلب میباشد.
موضوع :
از طرف :
دفتر مرکزی : تهران خیابان وزرا کوچه سوم پلاک 25 واحد 15 | کد پستی: 151368339
تلفن تماس : 021-88708356 - 7 | شماره نمابر : 021-88708361 - 2
فروشگاه : تهران، خ جمهوری، بعد از پل حافظ، پاساژ نادری، ط همکف، واحد 15
تلفن تماس : 021-66744103 – 66744015
Copyright © 2010-2012 RPC.IR All rights reserved
Powered by CMSIRAN © 2012 - 2013

دوربین مداربسته, شبکه کامپیوتر ,صوت و پیجینگ ، باتری قلمی و نیم قلمی-اخبار-مقالات و آموزش مربوط به دوربین مداربسته-چه کسانی بیشترین درآمد را دارند؟ رایان پویش, دوربین مداربسته, دوربین مدار بسته, صوت و پیجینگ, دوربین مدار بسته زنیت, دوربین مدسامسونگ,ذخیره ساز,دوربین تحت شبکه,دوربین IP,رایان پویش،دوربین مداربسته سامسونگ،دوربین مداربسته,میکنید,بنشیند,برخورد,اعتماد,ملاقات,دیگران,دستهایش

نماینده انحصاری دوربین مداربسته CCTV سامسونگ Samsung،زنیت Zenit،ایکس گارد XGuard,کابل کواکسیا Coaxial زیمنس,Computer IT تجهیزات شبکهLan & Wan Networking ,سیستم Paging پیجینگ Show

Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025